neděle 7. února 2021

Soutěžní rok, Společenstvo a Halloween

Zase to všechno hrozně utíká a blíží se Vánoce, takže je možná na čase konečně sepsat, jak vypadal letošní Halloween. To ale hodně souvisí s tím, co se dělo na samém začátku roku, takže se vrátíme do září 2015. Hned po zařazování nových studentů nám nová ředitelka Bradavic oznámila, že letos se ruší školní pohár a bude nahrazen Soutěžním rokem, kdy vytvoříme skupiny až po čtyřech lidech a kolejní rozmanitost bude hodnocena bonusovými body. Nějak jsme to neřešily a hned se s Pheo a El spojily do týmu. 

Ještě ten týden mi ale přišla sova od Nathana, že s někým z Havraspáru chtějí dát dohromady lidi ze všech čtyř kolejí a jestli bych měla zájem. Na jednu stranu mi to bylo blbý kvůli holkám, ale hrozně mě lákalo trávit čas s lidmi, které tu tolik let jenom míjím po chodbách. Odepsala jsem teda, že zájem mám, a hned druhý den jsme se sešli. Ten člověk z Havraspáru byla Vianna, se kterou jsem měla jednu službu na farmě, jinak jsem se s ní nějak nebavila. Pamatuju si jen, že je to jedna z těch holek, se kterými měla Nat hned od prváku problém, takže teď mám šanci ji sama poznat. Ze Zmijozelu Viann naverbovala Miu, kterou jsem taky vídala už na farmě, ale neprohodily jsme spolu snad ani jedno slovo. Napsali jsme naše jména na lístek, hodili ho do truhly a usadili se v SSM, kde jsme se trochu seznámili.

Prvním úkolem bylo napsat svoje popisy, které se potom rozeslaly mezi studenty. Každý jsme dostal popis nějakého spolužáka a museli jsme tak najít druhou půlku našeho týmu. Je nás teď dohromady osm, přidala se Jane z Havraspáru, Sarah a Lara z Nebelvíru a Susan ze Zmijozelu. Trávím teď čas s lidmi, se kterými jsem nikdy nemluvila a bez tohohle roku bych pravděpodobně ani nikdy nepromluvila.

Na Halloween nás čekal druhý úkol. Vyráběli jsme si kostýmy, ve kterých jsme pak měli chodit po kabinetech profesorů a koledovat. Náš tým se shodl na jméně Společenstvo a vyrobili jsme si kostýmy s tématikou Pána prstenů. Vím toho o tomhle příběhu málo, ale stejně jsem se na to hrozně těšila. Šla jsem za hobita a hrozně mě bavilo vyrábět chlupatý boty ve tvaru tlap. Stejný kostým jsem vyrobila i pro Sarah, z Viann a Mii se staly elfky, z Jane válečník, Susan byla trpaslík (Nathan mu říkal myslím Gimli?) a z Nata byl samozřejmě Gandalf. 

Před hlavní zábavou večera pro nás bylo připravených pár aktivit, jako třeba kukuřičné pole, ve kterém jsme se Sarah našly kotlík a jak jinak než sladkosti, vyřezaly jsme si dýni a uvařily dýňový džus. Odnesla jsem si to všechno na pokoj a potom už se sešlo naše Společenstvo prstenu bez prstenu. Nejvíc nadšený z našich výtvorů byl profesor Parker, který měl podle mě ten nejlepší kostým. Spolu s profesorkou C. LaMalet šli za Shreka a Fionu. Vykoledovali jsme hromadu sladkostí a vážně jsem si ten den užila. Tenhle Halloween byl nejlepší z těch všech, které jsem na hradě zažila a už se těším, co si na nás vymyslí příští rok.

*stránka je dole trochu upatlaná od čokolády*

Žádné komentáře:

Okomentovat