pondělí 20. července 2020

Klidné léto

Celý minulý týden nám zůstala služba u prasat, králíků a slepic. Jay se ale vůbec neobjevil, takže jsem obstarávala králíky i prasata. Naštěstí to nebylo až tak náročný a dalo se to zvládat. Tenhle týden jsem s Ember u krav a koní. Práce je to skoro stejná, jen musíme taky dojit krávy. Všichni už jsme si na chod farmy zvykli a je to tu docela pohodička. Je skvělý vypnout a nemuset myslet na učení a kouzla.

Občas se taky večer zastavím doma, což byla mamky podmínka, abych směla strávit léto na farmě. Aspoň díky tomu občas vidím Kayu, která tráví většinu času zavřená v pokoji s Mandragorou. Někdy se ale staví i v Kotli a pokecá s námi. Rozhodla se zažádat si o povolení trénování na Ministerstvu, aby si mohla dodělat zkoušky, tak jsem napnutá, jak to všechno zvládne.

Jsem ale ráda, že jsem si zařídila na léto brigády. Kromě farmy jsem se totiž přihlásila do Black & White, odkud mi dneska přišla první výplata. Na farmě už jsem si vydělala 43 galeonů a to je teprve začátek léta. Konečně budu moct nakupovat pořádný dárky k Vánocům. A Pheo bude mít brzo narozky, takže jsem jí objednala na Příčné dárek a těším se, co na něj řekne. No a samozřejmě, jsem holka, takže určitě mě čekají velké nákupy oblečení.

Zatím nejlepší na tomhle létě jsou ty lenivé večery. Často s někým sedím v kuchyni u čaje nebo venku na zahradě u ohně a povídáme si. S El jsme zkoušely různé chutě čajů a taky jsme si dokázaly uvařit vajíčka. Jeden večer jsme si s Natem opekli buřty a povídali si, to bylo super. A s El a Pheo jsme strávily skvělý večer ve Visánku u rybníku. Holky se i koupaly, ale mně se ten večer vůbec nechtělo, tak jsem jen seděla v písku a užívala si to nicnedělání. Potom jsme tam seděly všechny tři a povídaly si dlouho do noci. Písek teda z bot vyklepávám ještě teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat