sobota 11. července 2020

Farma Na konci duhy

Po ukončení školního roku jsem padla do postele a okamžitě usnula, takže mě v den odjezdu čekalo rychlé balení. Nešla jsem ani na snídani a rychle snášela své tři kufry po schodech k truhlám. Naposledy jsem se rozhlédla po svém pokoji a po společenské místnosti a vyrazila ke kočárům. Už tam pár lidí čekalo a po pár minutách nás začali pouštět. Cesta do Prasinek byla stejná jako vždycky a já byla ráda, že jsem nestihla snídani, protože by ji ze mě ten kočár asi vyházel. 

Ve vlaku jsem si sedla do kupé, kam za mnou přišli Nathan a Yvi. Už jsem se moc těšila do Londýna, takže jsem byla ráda, že mi cesta rychle utekla. V Kotli nám rozdali pokoje, což letos vypadalo jako nadlidský úkol. Spala jsem tam ale jen jednu noc, protože hned v neděli nás čekala první schůzka na farmě. 

Sešlo se tam opravdu hodně lidí. Čekali jsme u ohniště, než všichni dorazí. Potom se nás ujala Siena, která nám vysvětlila, jak to na farmě chodí a provedla nás. Musím říct, že jsem rozhodně nečekala, že to tam bude vypadat tak krásně. Navíc máme k dispozici kuchyň, kde je narvaná lednice. Nejvíc překvapená jsem ale byla při rozdávání pokojů. Ve druhém patře dostalo jeden pokoj asi osm holek dohromady, takže jsem čekala, že i my zbývající dostaneme nějaký podobný. V prvním patře ale Siena rozdávala pokoje po dvou. A to největší překvapení? Já mám pokoj sama pro sebe! A je vážně pěkný, s výhledem rovnou na výběhy.

Večer jsem se šla ještě sama projít po farmě, abych se trochu zorientovala. Ve skladu jsem našla oblečení, takže jsem si hned nějaké vzala. Po dlouhé době jsem šla brzo spát, abych byla brzo ráno schopná vstávat.

První službu mám s Nat, Ember a Jayem a máme na starost slepice, prasata a králíky. K tomu to ještě máme rozdělené tak, že Nat s Ember mají slepice, já králíky a prasata Jay, ale u těch mu často pomáháme, což mi vůbec nevadí. První týden byl takový seznamovací a občas mi trvalo některé věci najít, ale jinak to bylo úplně bez problému. S El jsme jeden večer zkoušely i vařit, protože nás čeká služba u výroby másla a sýrů. Kromě zvířat a výroby tam ještě je ovocný sad a zahrádka, kde se pěstuje zelenina. To pro mě bude asi nejnáročnější, ale taky se na to těším.

Každou sobotu máme odnosit, co jsme za ten týden nasbírali. Zítra nás to teprve čeká poprvé, tak jsem zvědavá, jak to zvládneme. Na další týden služba zůstává stejná, abychom měli víc času se zorientovat. Mně ale ten týden úplně stačil a vůbec by mi nevadila změna. Jsem zvědavá, co mě čeká jako další.

Mám opravdu radost, že jsem se na farmu přihlásila. Je nás tu hodně, takže si myslím, že v Kotli musí být nuda. Práce mi nevadí, naopak mě to baví, že je to něco úplně jiného než chození na hodiny, učení a kouzlení. Až na pár drobných výjimek tu jsou super lidi. Nejvíc si užívám večery s El a Pheo. Jsem moc ráda, že jsem je potkala.

Žádné komentáře:

Okomentovat