sobota 26. června 2021

Shrnutí roku, zkoušky a přihlášení na farmu

Šestý ročník je skoro za mnou a já ještě deník neotevřela. Ono ani nebylo moc o čem psát. Vlastně byl tenhle rok úplně stejný jako všechny předchozí. I když je možná pravda, že se letos cítím o něco osamělejší. Z domu mi napíšou jen občas, takže moje neustálý opakování, aby mi psali co nejčastěji, bylo asi k ničemu. Někdy mě pořád mrzí, že tu se mnou není Kaya.

Tenhle rok mě to ještě víc táhne ven po večerce a skoro každý večer se chodím procházet po chodbách. Většinou skončím v redakci nebo na střeše a snažím se držet krok v kouzlech, abych zase nebyla pozadu těsně před zkouškami. Vlastně jsem letos nebyla ani na jedné oslavě, od Halloweenu až po Silvestr. Všichni, se kterými bych chtěla trávit Vánoce, odjíždějí na svátky domů. Vánoční hrad má svoje kouzlo, ale příští rok pojedu taky radši za rodinou. 

Když už se nám blíží ty prázdniny, zase je možnost přihlásit se na letní brigádu na farmě. Pamatuju si, že minule tam byli skoro všichni a hlavně se mi tam líbilo, takže jsem neváhala a hned se přihlásila. Po všech těch hodinách a zkouškách, které mě ještě čekají, se tam už vážně těším. Jestli tam bude jen z poloviny taková zábava jako minule, budu spokojená. Taky se budu snažit trávit spoustu času doma, babička bude mít určitě radost. A Kaya taky, ale ta by to přede mnou nikdy nepřiznala. Máme každá svůj pokoj, ale vždy, když se vrátím ze školy, nastěhuje se ke mně a odmítá se vrátit do toho svého. 

Pokud jde o zkoušky, začínám být už trošku nervózní. Po loňských NKÚ jsem doufala, že budeme mít na dost předmětech zápočet a budu si tak moct něco odbýt dřív. Bohužel jediný zápočet byl na lektvarech. Aspoň něco už mám hotové, ale štve mě, že zbytek bude nacpaný ve čtyřech dnech. Trochu teď závidím Pheo ten pocit, kdy to z vás spadne a tíhu nervozity nahradí ta prázdninová lehkost. Bude ale divný, že tu příští rok nebude. Na tabuli ve spolce se objevila pozvánka na rozlučkovou párty s ní, tam nesmím chybět. 

Jo a v časopisu máme novou posilu. Jmenuje se Ari a je z prváku, ale má dobré nápady a skvěle píše. Moc mi za poslední dobu pomohla. Až budu v létě pořádat oslavu u nás doma, určitě ji taky pozvu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat