neděle 2. května 2021

Stáž, grilování a oslava narozenin

Ještě než vlak zastavil na londýnském nádraží, byla jsem přesvědčená o tom, že letošní prázdniny strávím odpočinkem, nejlépe někde u vody a hlavně s kamarády. Často jsem s nimi vysedávala v Kotli, byli jsme si i párkrát zaplavat a s Natem jsme byli na procházce v Portsmucku. Několikrát mě v Kotli nad máslovým ležákem přesvědčoval, abych zkusila nějakou stáž. Tak jsem do toho šla. Přihlásila jsem se na stáž v Nemocnici sv. Munga. Na pohovoru mě přivítala Sophie Cross a profesor Harrington. Bylo to nakonec celkem pohodové popovídání, i když jsem byla dost nervózní. Sophie v nemocnici pracuje na personálním oddělení, takže stáž obnášela hlavně papírování a odepisování na dopisy. Jednou mě dokonce poslala až do sklepení předat uniformu nějakému lektvarologovi. Když otevřel dveře, přišel mi dost povědomě, ale nemohla jsem si vzpomenout, kde jsem ho viděla. Došlo mi to, až když jsem ho viděla v Kotli sedět u stolu s Kate.

Když se blížila půlka prázdnin, pozval mě Nate na grilování k Lilly, u které trávil už několikáté prázdniny. Dorazily tam taky Tie a Amálka. Dlouho jsme si povídali u stolu a pořádně jsme se nadlábli. Začaly tam pobíhat děti od sousedů, které tam s námi nakonec zůstali až do noci. K večeru jsme se přesunuli do bazénu, kde jsme dělali blbiny s nafukovacím lehátkem a cákali na sebe. Nate nakonec do bazénu strčil i Lilly. Poseděli jsme pak ještě chvíli u stolu a pozdě v noci jsme se s Tie a Amálkou vrátily do Kotle. Byl to vážně super den a doufám, že mi příští prázdniny babi s dědou dovolí uspořádat něco i u nás.

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny, což znamenalo blížící se narozeniny. Doufala jsem, že budu moct pozvat pár kamarádů k nám na zahradu a chtěla jsem, aby tam byla i Kaya. Nakonec jsme se ale doma shodli, že oslava bude zase pouze v rodinném kruhu. Nejvíc z toho byly nadšené mamka s babičkou. Večer před oslavou jsme s Kayou seděly na balkoně, popíjely limču a povídaly si dlouho do noci. Viděla jsem na ní, jakou jí to udělalo radost, i když by to nikdy nepřiznala. Ráno mě probral její skok na moji postel a vzájemně jsme si popřály. Děda nám do postele přinesl muffiny k snídani. Hned potom jsme s Kayou skočily do bazénu a většinu odpoledne jsme se u něj opalovaly. Později dorazila i mamka a vedla s sebou překvapení - tátu! Uvolnil se z práce, aby mohl být s námi. Všichni jsme si sedli venku ke stolu a táta se ujal grilování. Kdykoliv jsem se ten večer podívala na babičku, dívala se po nás všech a blaženě se usmívala. Nakonec jsem za takovou oslavu byla moc ráda. 

Žádné komentáře:

Okomentovat