sobota 20. června 2020

Zkoušky se blíží

Posledních pár dní začínám být trochu ve stresu ohledně kouzel. Naopak eseje mě vůbec netrápí. Dost jsem jich už odevzdala, a ještě mám čas na nějaké další. Ovšem s kouzlením je to horší a já začínám trávit dlouhé večery trénováním. Ono by to vlastně ani tak špatné nebylo, přeměny zvládám všechny a ve formulích mi chybí poslední kouzlo. Jediné, co mě trápí, je obrana. Vážně začínám mít strach, že to nestihnu všechno natrénovat. Mám pocit, že letos je v ní nějak víc kouzel.

Stejně jako zkoušky se začíná blížit uzavření konkurzu do časopisu. Zbývá poslední měsíc, během kterého se ještě mohou objevit nějaké příběhy. Náladu po těch posledních nám spravily ty od Pheo a Addy. Oba byly skvělé a s El doufáme, že si to holky nerozmyslí. Už máme i spoustu nápadů na první úvodní číslo. Naštěstí na něj budeme mít hodně času, ty příští už budeme muset zvládat během školy. Ale moc se na to těším! Ještě jsme se s El včera pokusily přemluvit Jaye, aby něco sepsal. Bylo by fajn mít v redakci i alespoň jednoho kluka.

Také trochu roste napětí kolem bodů. Posledních pár týdnů se s Havraspárem předháníme a každý den vede někdo jiný. Kromě Kayi musel ale o body zabojovat ještě někdo, protože dnes vedeme o 48 bodů! Vážně doufám, že jim ten pohár vyfoukneme přímo před nosem (a pojedeme kempovat)!

Žádné komentáře:

Okomentovat