pátek 26. června 2020

Nebelvírská oslava narozenin a nejen to

V sobotu měla El narozeniny. Myslím, že nás ten den byl na večeři rekordní počet. Teda jen co se týče Nebelvíru, protože nikdo z ostatních kolejí nepřišel, což pro nás znamenalo dobrou příležitost nakrást pudink u všech ostatních stolů. Nahoře ve společenské místnosti jsme El popřáli a dostala i nějaké dárečky. Chvíli jsme si povídali a došlo i na tanec. Byl to vážně velký rozdíl oproti té věčně prázdné místnosti, kde skoro nikoho nepotkáte. Podle mě se oslava fakt povedla a jsem ráda, že si El svoje narozeniny užila.

Je to už týden a já pořád neměla čas o tom napsat. Na zítra jsme domluvení znova, takže si dáme takový oddechový večer, než v neděli budeme plašit před zkouškami. Co se ale týče toho mého trénování kouzel, jsem už v klidu. Zbývá mi poslední kouzlo a budu umět všechno. Ani nevěřím, že jsem to zvládla, ale hodně mi pomohlo zajít za LaMalet. Skvěle mi poradila, v jakém pořadí kouzla cvičit, takže jsem to dohnala jen za čtyři večery. 

Už se ale hrozně moc těším na prázdniny. Nemyslela jsem si, že třetí ročník bude tak těžký, tak jen doufám, že to příští rok nebude ještě horší. Přihlásila jsem se na letní brigádu na farmě, tak doufám, že mě vezmou a budu si moct něco přivydělat. Měla by začít až pár dní po začátku prázdnin, takže budu mít dost času na rodinu. Přihlásila se i El a Pheo a další lidi z Nebelvíru, tak doufám, že tam budeme spolu a užijeme si to. Taky nás s El čeká odpovídání na příběhy do časopisu a potom budeme muset svolat nějakou schůzku a začít včas plánovat první zářijové vydání, abychom to nedoháněli na poslední chvíli. Na letní prázdniny to vypadá jako hodně práce, ale stejně to bude odpočinek od chození na hodiny, učení a kouzlení. 

Žádné komentáře:

Okomentovat