pátek 19. června 2020

Výlet do Prasinek

Hrozně mě mrzelo, že jsem se letos nemohla zúčastnit výletu do Prasinek. Jako kdyby to někdo tušil, před pár dny se na koleji objevila tabule, která hlásila, že o víkendu proběhne další výlet! Nemohla jsem se dočkat a v neděli ráno jsem byla dřív než obvykle a celá natěšená jsem čekala ve Vstupní síni.

Těsně před odchodem nám v truhličce časopisu přibyly další dva příběhy, které jsem si vzala s sebou, abych si je mohla přečíst někde na lavičce v Prasinkách. Když už jsme čekali u brány a profesor Perry nás už šel pouštět, přiřítila se Kaya. Za bránu šla samozřejmě první, ani se na mě nepodívala a byla pryč. Zbytek dne jsem ji neviděla. Nevím, co jí zase přelítlo přes nos.

Po vesničce na nás čekaly poschovávaná velikonoční vejce, za která prý dostaneme nějakou odměnu z Medového ráje. Za tři bonusová vajíčka jsem u Tří košťat dostala horkou čokoládu zdarma. Byla moc dobrá a nakonec jsem oba příběhy přečetla tam. Popravdě se začínám bát, aby do konce května vůbec nějaké kvalitní články byly. Tyhle dva mě donutily trochu pochybovat o psychickém zdraví havraspárských prvaček.

Šla jsem se podívat i do několika obchůdků. Oblečení mě teda moc nezaujalo a vlastně ani nevím, co bych si potřebovala koupit. Stavila jsem se v papírnictví, kde teda moc výběr neměli, ale aspoň jsem si koupila další zásobu inkoustu. U taškáře jsem koupila pár časovaných hnojůvek a plnící balonky. Nevím vůbec k čemu, když to stejně nepoužívám. Ale je dobré mít v zásobě pár bomb, víte.. kdyby náhodou. Asi nejvíc jsem toho nakoupila v Medovém ráji, i když jsem našla všech deset vajíček. Prostě jsem neodolala. Koupila jsem si nějaké bonbony, čokoládu a lízátka. Taky jsem Elen koupila aspoň jednoho gumového slimáka. (Ještě že mi profesor Hatfield donesl z banky ty peníze!)

Když už mluvím o Elen, potkala jsem ji hned, jak se mi podařilo probudit spícího profesora Perryho a došla do hradu. Taky akorát dosbírala vejce a já jí předala příběhy. Byla z nich asi stejně v šoku jako já. Došly jsme na kolej, kde hned slupla toho slimáka ode mě a dlouho jsme si povídaly. Po zastávce na pokoji, kde jsem vyložila nákup, jsem se vrátila do spolky a našla tam ještě Nat a Pheo. Pochopila jsem, že Pheo občas tráví čas s tím malým klukem Stuim. Já s ním teda nikdy nemluvila, ale občas ho potkám. S Elen jsme jí prozradily obsah jednoho toho dnešního příběhu. Asi nikdy jsem Pheo neviděla takhle naštvanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat